TVP 3 OLSZTYN tak konstruuje swoją ofertę programową, aby każdy z widzów znalazł coś dla siebie. Oferujemy możliwość sponsorowania prognozy pogody, programów sportowych, kulturalnych, rozrywkowych i gospodarczych, a także sponsoring rzeczowy w postaci ufundowania nagród do konkursów emitowanych na naszej antenie. Produkowane przez TVP 3 OLSZTYN audycje to również doskonałe miejsce do ulokowania produktów i usług regionalnych firm.

Zalety sponsoringu

Sponsorowanie audycji telewizyjnych jest formą reklamy, którą chętnie wybierają klienci o ugruntowanej pozycji na rynku. To doskonały sposób na promowanie znaku towarowego czy logo firmy. Ważnym wyróżnikiem sponsoringu jest to, że atrybuty programu („ciepły, rodzinny”, „lubiany”, „dynamiczny”, „fachowy w swojej dziedzinie”) są w świadomości widzów przenoszone na Sponsora i jego produkty czy usługi. Dlatego sponsoring to coraz częściej wybierana forma budowania wizerunku i kreowania świadomości marki.

Zalety lokowania

Lokowanie produktu/usługi bardzo specyficznie oddziałuje na odbiorcę i jest niesamowicie przydatne w działaniach marketingowych:

- istnieje przekonanie, że jeżeli znana osoba na potrzeby audycji używa jakiegoś produktu/usługi, to jest to rzecz dobra i warto ją mieć/skorzystać z niej,
- produkt/usługa jest najpierw zauważany, następnie budowana jest znajomość marki, a następnie powstaje chęć wejścia w posiadanie przedmiotu/skorzystania z usługi – efekt naśladownictwa,
- promocja poza blokami reklamowymi
- wiarygodność przekazu
- uszlachetnienie produktu/usługi
- niskie koszty i duża efektywność
- możliwość demonstracji specyficznych cech produktu/usługi lub marki

Zapraszamy do zapoznania z naszą ofertą sponsorską i na lokowanie produktów i usług.

Zapraszamy do zapoznania z naszą ofertą sponsorską.