Ponad 10-letnie doświadczenie pozwoliło nam tak skonstruować ofertę reklamową, która naszym reklamodawcom da możliwość dotarcia z kampaniami reklamowymi do jak największej liczby ich potencjalnych klientów.

Zalety reklamy telewizyjnej

Reklama w telewizji jest najważniejszym źródłem informacji o nowych produktach i usługach pojawiających sie na rynku lokalnym. Dzięki reklamie telewizyjnej:

- wzrasta rozpoznawalność marki/produktu,
- można budować pozytywny odbiór społeczny marki/produktu,
- wzrasta prestiż marki/produktu,
- można stymulować preferencje zakupowe klientów (przekładające się na wzrost sprzedaży),
- telewizja jest najpowszechniej „konsumowanym” medium
- oddziałujemy na kilka zmysłów równocześnie
- telewizja dzięki zróżnicowanej ofercie programowej jest najatrakcyjniejszym medium dla reklamodawców
- reklamę telewizyjną zapamiętuje się po jej trzykrotnym obejrzeniu, aby osiągnąć ten sam efekt czytelnik prasy musi natknąć się na ogłoszenie 5 razy, a słuchacz radia wysłucha spotu aż 10 razy!

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą reklamową Sekcji Promocji, Marketingu i Reklamy TVP3 OLSZTYN!